زنان موفق در بازار فارکس و سهام

عمومی
1,699

زنان موفق در معامله گری

زنان در حال ورود به دنیای اقتصاد هستند ، بخصوص بحث معاملات. امروزه زنان بسیارقدرتمندی در مسند هدایت شرکت های بزرگ قرار دارند. البته این روزها بازار معاملات و سهام به نظر دنیایی مردانه می باشد. امروزه معامله گران زن کمتری نسبت به مردان وجود دارند ولی تعداد آنها در حال افزایش است.

اگر به متخصصان forbes اعتماد داریداعلام کرده اند که : تعداد معامله گران زن در آینده نزدیک رشد شدیدی خواهد داشت .تا آن زمان همین معامله گران محدود از زنها توجه زیادی را به خود جذب می کنند ،نه تنها بخاطر جنسیت متفاوت بلکه بخاطر جذابیتشان.

در ادامه این مقاله 4  نفر از زنانی که توسط forbes به عنوان 30 از 30 زنان موفق در بازار فارکس و سهام برتر اعلام شده اند را معرفی می کنیم .

۱-  جنیفرفن (jennifer fan)

2- میریام کلین (miriam Klein)

۳-تریسی بریت(Tracy Britt)

۴-لوسی بالدوین(Lucy Baldwin)

این چهار زن به اندازه هستند که تجربیات با ارزشی در بازارهای مالی و  بازار فارکس داشته باشند. آنها در سخت ترین محیط های کاری کار کرده اند و نشان داده اند که بهترین بهترین ها هستند. آنها زنان موفق در بازار فارکس و سهام هستند.

۱-  جنیفرفن (jennifer fan)

جنیفر فن

جنیفر فن

حدود یک دهه پیش ازNYU فارغ التحصیل شده است. او در سن ۱۹ سالگی زمانی که بسیاری تازه به دانشگاه می روند فارغ التحصیل شده است. از زمانی که فارغ التحصیل شده است در بحث امور مالی فعالیت می کند.

او در ابتدا شروع به کار درMorgan Stanley  نمود و سپس به عنوان مدیر صندوق های سرمایه گذاری به Arrowhawk Capital Managment رفت. او صندوق سرمایه گذاری ۶۵۰ میلیون دلاری خود را راه اندازی کرده است.

 

 

2- میریام کلین (miriam klein)

میریام کلین

میریام کلین

 

میریام از سن ۲۰ سالگی در بازارهای مالی در حال فعالیت است و همکاری خود را با Price Waterhouse Coopre دارد. صندوق های سرمایه گذاری و شرکت های خصوصی زیادی به مشاوره های چند میلیون دلاری او گوش میدهند.

 

 

 

۳-تریسی بریت(Tracy Britt)

تریسی بریت

تریسی بریت

به گفته بسیاری از مطبوعات او جانشین یکی از ثروتمندترین مردان جهان یعنی وارن بافت بعد از بازنشستگی خواهد بود. هم اکنون  با اعتماد وارن بافت ، تریسی مدیریت ۴ شرکت و میلیاردها دلار از سرمایه او را برعهده دارد.تریسی مثالی از آنچه که آهن ، اعتماد و فداکاری می تواند باشد است. او در ابتدا برای شرکت پدر و مادرش در کانزاس که پرورش سبزیجات و گلها را داشتند کار می کرد. چیزی که از آنها متنفر بود.سپس به دانشگاه رفت . او در دانشگاه هاروارد تحصیل کرده و بعد از فارغ التحصیلی در شرکت  Berkshire Hathaway شروع به فعالیت کرد جایی که وارن بافت مدیرعامل ان بود .خیلی زود وارن بافت اورا شناخت و پتانسیل‌های بسیار زیادش را شناسایی کرد.

۴-لوسی بالدوین(Lucy Baldwin)

لوسی بالدوین

لوسی بالدوین

او مدیرعامل  Goldman Sach و رئیس یک واحد کسب و کار در بخش سرمایه گذاری اروپای است .او بعنوان یک استعداد جوان ، معامله گری را دنبال می‌کند .

زنان موفق در بازار فارکس و سهام

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

تحلیل بازار فارکس

نتیجه‌ای پیدا نشد.

آخرین مقالات

فهرست